
Boeing 757 od BlueBird Simulations już w beta testach
Boeing 757 od BlueBird Simulations trafił już do beta testów. Mają one potrwać kilka miesięcy, a premiera samolotu wciąż planowana jest na 2026 r.
– Niektórzy mogą uznać to za późne testy alfa, a nie beta, ponieważ nie wszystkie systemy są jeszcze gotowe do wersji beta. Niemniej jednak to dla nas kamień milowy, że w końcu mamy zewnętrznych testerów testujących niektóre (nie wszystkie) systemy i przekazujących nam opinie – informuje BlueBird Simulations.
Beta testy mają być podzielone na trzy fazy – w pierwszej testowane będą takie elementy jak: APU, układ elektryczny, paliwowy, pneumatyczny, hydrauliczny, stery, IRS-y, światła, model lotu, podstawowe funkcje autopilota, LNAV, klimatyzacja, instalacja tlenowa, systemy przeciwpożarowe oraz drzwi.
W drugiej fazie testerzy skupią swoją uwagę na autopilocie oraz pełnym FMS, podwoziu, silnikach, radiu, systemach nawigacyjnych, rejestrujących parametry lotu, a także na odladzaniu.
Na koniec testowane będą: EFB, pozostałe systemy, model samolotu, tekstury, udźwiękowienie oraz inne efekty.
Fot. BlueBird Simulations
Używasz SayIntentions.AI lub dopiero się nad tym zastanawiasz?
Wesprzyj rozwój naszego portalu i skorzystaj z naszego linku partnerskiego!
English version:
The Boeing 757 from BlueBird Simulations has already entered beta testing. These are expected to last several months, and the aircraft’s release is still planned for 2026.
„Some may consider this late alpha testing rather than beta, as not all systems are yet ready for a beta version. Nevertheless, it is a milestone for us to finally have external testers evaluating some (not all) systems and providing us with feedback,” informs BlueBird Simulations.
The beta tests are to be divided into three phases:
Phase One will test elements such as: APU (Auxiliary Power Unit), electrical system, fuel system, pneumatic system, hydraulic system, flight controls, IRS (Inertial Reference System), lights, flight model, basic autopilot functions, LNAV, air conditioning, oxygen system, fire protection systems, and doors.
In Phase Two, testers will focus their attention on the autopilot and full FMS (Flight Management System), landing gear, engines, radio, navigation systems, flight data recording systems, as well as de-icing.
Finally, Phase Three will test the EFB (Electronic Flight Bag), remaining systems, aircraft model, textures, sound set, and other effects.
The text was automatically translated using Gemini.