Comanche od A2A zaktualizowany. Długa lista poprawek
Jeden z najlepszych samolotów, które ukazały się do Microsoft Flight Simulatora 2020 – Piper PA-24 Comanche 250 od A2A – został zaktualizowany. Update 1.1 zawiera pokaźną liczbę zmian.
Wśród poprawek znalazła się naprawa stanów – np. silnika, czy świateł – które zgłaszane są zewnętrznym aplikacjom takim jak Newsky, FSEconomy, czy OnAir.
– W przypadku tej aktualizacji konieczne będzie ponowne pobranie instalatora ze swojego konta na stronie internetowej A2A Simulations. Nie ma potrzeby odinstalowywania poprzedniej wersji, ponieważ zajmie się tym instalator. I nie martw się, żadne skumulowane godziny płatowca lub silnika nie zostaną utracone – napisało A2A.
Poniżej zamieszczamy listę poprawek:
- Dodano poprawkę skoku momentu obrotowego, który powodował sporadyczne „przewracanie się” samolotu,
- Poprawiona kompatybilność z narzędziami innych firm, w tym FSEconomy i OnAir
- Dodano komunikat przy instalacji, aby ostrzec użytkownika, jeśli plik EXE.xml jest uszkodzony
- Poprawiona obsługa niechcianych danych wejściowych dotyczących trymowania wysyłanych przez domyślnego autopilota MSFS
- Ulepszona obsługa telemetrii dla urządzeń ze sprzężeniem zwrotnym siły
- Dodano ciśnienie barometryczne do podpowiedzi wysokościomierza w starszym trybie
- Poprawiono zgodność przełączników sprzętowych dla autopilota
- Poprawiona kompatybilność przełącznika sprzętowego dla przełącznika akumulatora i przycisku rozrusznika
- Poprawiona płynność animacji powierzchni kontrolnych i jarzma
- Dodano opóźnienie animacji do głównych drzwi
- Dodano funkcjonalne zewnętrzne uchwyty do drzwi kabiny z pobliskich miejsc do obejścia
- Dodano stałą regulację ciśnienia wysokościomierza
- Naprawiono skróty LO i HI z odwróconym skokiem śmigła
- Zmieniono elementy sterujące tabletu, aby wskazać, czy umieszczony jest co najmniej jeden klin lub element mocujący
- Naprawiono konflikt XML z czcionkami rejestracyjnymi samolotów
- Naprawiono niemożność kliknięcia tabletu, jeśli zainstalowany jest dodatek B78XH (B787-10 Heavy)
- Naprawiono animację odwróconego jarzma podczas poruszania lotkami podczas obchodzenia
- Wyłączono obejście, gdy samolot jest w ruchu
- Dodano wpis „PilotVR” do camera.cfg
- Ulepszona obsługa wywołań MSFS ATC
- Naprawiono animację tagu osłony Pitota „usuń przed lotem”, jeśli pozostawiono ją podczas lotu
- Dodano punkt kliknięcia, aby przywrócić tablet do kieszeni na ścianie, jeśli tablet został pozostawiony na zewnątrz podczas obejścia
- Naprawiono uchwyt podwozia awaryjnego
- Ograniczono wejście przepustnicy do wartości dodatnich, jeśli używana jest sprzętowa oś odwracacza
- Poprawiona obsługa animacji wyginania skrzydeł przy niskich klatkach na sekundę
- Nieznacznie zwiększony współczynnik P
- Nieznacznie zmniejszono efekt „przemycia śmigła nad stabilizatorem”wash over stabilator” śmigła
- Poprawiona fizyka kuli inklinometru koordynatora skrętu
- Naprawiono błąd w obliczeniach dźwigni mieszanki
- Nieznacznie zmniejszona szybkość, z jaką paliwo rozprasza się z cylindrów silnika
- Dostosowano szybkość chłodzenia EGT i CHT
- Dostosowano skuteczność nagrzewnicy silnika
- Usunięto zużycie paliwa na EDM 830 przy zapauzowanym symulatorze
- Ulepszona obsługa hamulca postojowego MSFS dla narzędzi innych firm
- Przywrócono brakujące dźwięki chłodzenia silnika
- Przywrócono niektóre impulsy silnika przy bardzo niskich obrotach
- Naprawiono nieusuwanie nagromadzonego lodu z gaźnika podczas wymiany gaźnika
- Zmniejszono możliwość uderzenia śmigła w powietrzu z powodu błędów terenu
- Naprawiono oświetlenie sygnalizatora, gdy bateria jest wyłączona
- Zmniejszono szybkość aktywacji pedału hamulca przy użyciu przycisku/klawisza
- Naprawiono kilka małych luk w modelu kokpitu
- Naprawiono błąd z 5-krotnym współczynnikiem awaryjności (5-krotny wskaźnik awaryjności generował awarie z szybkością 1000x!)
- Naprawiono logikę dla tabliczki prędkości manewrowania pod wskaźnikiem prędkości z zainstalowanymi zbiornikami końcówek
- Uniemożliwiono widokom instrumentów z automatycznego wysuwania tabletu z bocznej kieszeni
- Zmieniony Vy na tablecie iw instrukcji pilota, aby używał nowszych numerów
- Poprawiona awaryjna lista kontrolna awarii alternatora na tablecie i w instrukcji pilota
- Dodano linki do oryginalnych instrukcji Narco Avionics w instrukcji pilota
- Dodano linki do instrukcji pilota i konfiguratora input w folderze społeczności
- Naprawiono błąd, który nie zapisywał przełącznika redukcji szumów w słuchawkach, gdy słuchawki były odłączone
- Poprawiono obsługę stanów obrotu śmigła w trybie dla wielu graczy
- Dodano funkcje obracania pokrętła przechyłu autopilota za pomocą klawisza/przycisku w konfiguratorze input
- Naprawiono lekko źle wyrównany tekst na tabliczce znamionowej producenta
- Naprawiono literówkę w podpowiedzi koordynatora skrętu
- Naprawiono wpływ zepsutego steru na sterowanie przednim kołem
- Zaktualizowany konfigurator danych wejściowych (nie wymaga już starszej biblioteki DirectX)