Nie naliczył Ci się rabat na ATR-a? Możesz dostać zwrot pieniędzy!

Autor:

Użytkownicy MSFS-a w wersji Deluxe oraz Premium Deluxe, którzy w wyniku błędu cenowego kupili pakiet ATR 42-600/72-600 po standardowej cenie, mogą uzyskać zwrot pieniędzy.

Wszystkie dostępne w Markeplace samoloty wypuszczone przez Microsoft są dla użytkowników MSFS-a w wersji Premium oraz Premium Deluxe dostępne w niższych o około 30 procent centach. Mimo to przez kilka-kilkanaście minut po premierze ATR-y były dostępne dla wszystkich wyłącznie w standardowej cenie.

– Natychmiast zauważyliśmy ten problem i bardzo szybko go naprawiliśmy. Jednak około 130 Simomaniaków, którzy kwalifikowali się do zniżki, kupiło ATR w pełnej cenie w krótkim oknie przed wprowadzeniem do sklepu zniżki – pisze zespół MSFS.

Wszystkim, których dotyczył błąd, jest przyznawany pełny zwrot poniesionych kosztów. Krótko mówiąc, te osoby otrzymują ATR-y za darmo. Zwrot dokonywany jest dokładnie tą samą metodą, która była dokonywana płatność.

Wszyscy, którzy chcą zgłosić się po zwrot, powinni skontaktować się supportem za pośrednictwem poniższego adresu:
https://flightsimulator.zendesk.com/hc/en-us/requests/new

Udostępnień