SayIntentions.AI udostępnia wczesną wersję ruchu AI. Niestety nie dla wszystkich
Twórcy SayIntentions.AI zdecydowali się uruchomić nowy program partnerski, w ramach którego za dodatkową opłatą użytkownicy otrzymają m.in. dostęp do eksperymentalnych funkcjonalności. Jedną z pierwszych takich funkcji jest wczesna wersja ruchu AI.
Poza dostępem do podglądu nowości, dzięki uczestnictwu w programie partnerskim użytkownicy otrzymają natychmiastowy (bez konieczności odczekania standardowych 60 dni od rejestracji) dostęp do serwera eksperymentalnego, na którym w pierwszej kolejności wdrażane są nowości. Dodatkowo szef SI.ai obiecuje wysłać partnerom gadżety. Ich dostępność będzie jednak zależna od kosztów wysyłki do danego regionu świata. Ponadto użytkownicy, którzy dołączą do programu otrzymają specjalną rolę na Discordzie, a także będą mogli głosować za elementami mapy drogowej, które mają mieć pierwszeństwo w implementacji.
Obecnie partnerzy mają dostęp do dwóch nowych funkcjonalności. Pierwszą z nich są generowane przez AI kryzysowe sytuacje w kabinie, związane z pasażerami (przypadki medyczne, palenie papierosów w samolocie, niesubordynacja itd.) lub kwestiami technicznymi (takimi jak usterki). Twórcy deklarują, że AI może obecnie wygenerować ponad 10 miliardów nieoskryptowanych scenariuszy. Kryzysowe sytuacje powinny pojawić się na serwerze eksperymentalnym około 15 listopada, zaś pozostali użytkownicy powinni otrzymać do nich dostęp mniej więcej 20 listopada.
Jeśli chodzi o ruch AI w wersji alpha Phase 1, to obejmuje on wyłącznie samoloty będące w powietrzu, lecące wg procedur IFR. Aktualnie nie jest symulowany ruch na ziemi oraz VFR-owy. Ruch jest wstrzykiwany do symulatora po tym, jak dany samolot wystartuje z lotniska. Podczas lotu na trasie symulowany jest „trafik” powyżej 10000 stóp. Już teraz wstrzykiwane przez SI.ai samoloty można zobaczyć (również na TCAS) oraz usłyszeć na radiu. Co ciekawe, nowy „traffic” ma również obsłużyć dane dostarczane przez inne źródła – takie jak FSLTL. W tej wersji ruch jest sekwencjonowany również z uwględnieniem gracza. Ruch powinien dostosowywać się do aktualnych warunków pogodowych.
Warto pamiętać, że Phase 1 nie obejmuje precyzyjnego dopasowywania modeli samolotów w symulatorze, procedur VFR-owych, wektorowania, instrukcji dot. prędkości oraz ruchu naziemnego. To wszystko ma być częścią kolejnej fazy wdrażania funkcji.
Traffic injection: Phase 1 do użytkowników serwera experimental powinien trafić do 30 listopada 2024 r., zaś do wszystkich pozostałych – do końca roku.
Koszt udziału w programie partnerskim to 49,95 USD lub EUR. Jest to jednorazowa płatność.
English version:
The creators of SayIntentions.AI have decided to launch a new partnership program. For an additional fee, users will gain access to experimental features, including an early version of AI traffic.
In addition to early access to new features, partners will gain immediate access to the experimental server where new features are first deployed. The head of SI.ai promises to send gadgets to partners, though availability will depend on shipping costs to the region. Furthermore, partners will receive a special Discord role and can vote on roadmap items they’d like to prioritize.
Partners currently have access to two new features. The first is AI-generated in-flight crises related to passengers (medical emergencies, smoking, unruly passengers, etc.) or technical issues (malfunctions). The creators claim the AI can generate over 10 billion unscripted scenarios. These crises are expected to appear on the experimental server around November 15th, with general availability around November 20th.
As for the Alpha Phase 1 AI traffic, it currently includes only airborne aircraft following IFR procedures. Ground traffic and VFR traffic are not simulated. Traffic is injected into the simulator after a plane takes off. During en-route flight, „traffic” above 10,000 feet is simulated. AI-injected aircraft can already be seen (including on TCAS) and heard on the radio. Interestingly, the new „traffic” can also handle data from other sources like FSLTL. Traffic is sequenced considering the player’s position and should adapt to current weather conditions.
It’s important to note that Phase 1 doesn’t include precise aircraft model matching, VFR procedures, vectoring, speed instructions, or ground traffic. These will be part of future phases.
Traffic injection: Phase 1 for experimental server users should be available by November 30th, 2024, and for all other users by the end of the year.
The cost of participating in the partnership program is $49.95 or €49.95. This is a one-time payment.
The text was automatically translated using Gemini.
Fot. SayIntentionsAI/Youtube