SayIntentions.AI wprowadza własny multiplayer dla MSFS-a

SayIntentions.AI wprowadza własny multiplayer dla MSFS-a

lut 13, 2025

Twórcy SayIntentions.AI pracują nad własnym multiplayerem w Microsoft Flight Simulatorze. Dzięki temu użytkownicy MSFS-a 2020 i 2024 nie tylko będą słyszeć siebie nawzajem, ale również widzieć niezależnie od platformy.

Nowa funkcjonalność – nazwana przez twórców SkyNet – będzie działać niezależnie od domyślnego multiplayera w MSFS-ie, który będzie mógł być nawet wyłączony. Będzie też zawierać własny mechanizm dopasowywania modeli samolotów (model matching). Działać to będzie na podobnej zasadzie jak wstrzykiwanie ruchu multiplayerowego na VATSIMie.

Co ciekawe, dzięki wdrożeniu funkcji SkyNet użytkownicy SayIntentions.AI otrzymają możliwość grupowego wykonywania misji SkyOps – szczególnie istotne może to się okazać w kontekście operacji gaśnicznych.

Aktualnie występuje jeszcze kilkusekundowe opóźnienie w komunikacji, które niedługo ma zostać naprawione. Niedługo też zostanie wprowadzone usuwanie z multiplayera dziwnie zachowujących się samolotów – m.in. przesuwanych przy pomocy tzw. „slew mode”, czy spauzowanych w powietrzu. W dalszej perspektywie przewidziano rozszerzenie funkcji SkyNet o użytkowników X-Plane’a oraz P3D. Dodatkowo, przewiduje się wprowadzenie sekwencjonowania ruchu multiplayerowego przez kontrolę ruchu lotniczego (ATC).

Na ten moment SkyNet jest dostępne dla użytkowników pakietu Partner, a w połowie marca ma trafić w wersji beta na serwer experimental. Wszyscy użytkownicy SI.AI dostęp do nowej funkcji mają otrzymać do 15 kwietnia 2025 r.

Fot. SayIntentions.AI/Youtube

Używasz SayIntentions.AI lub dopiero się nad tym zastanawiasz?

Wesprzyj rozwój naszego portalu i skorzystaj z naszego linku partnerskiego!


English version:

The creators of SayIntentions.AI are working on their own multiplayer in Microsoft Flight Simulator. Thanks to this, users of MSFS 2020 and 2024 will not only be able to hear each other, but also see each other regardless of the platform.

The new functionality – named SkyNet by the creators – will work independently of the default multiplayer in MSFS, which can even be turned off. It will also include its own mechanism for matching aircraft models (model matching). It will work on a similar principle to injecting multiplayer traffic on VATSIM.

Interestingly, thanks to the implementation of the SkyNet function, SayIntentions.AI users will be able to perform SkyOps missions in groups – this may be particularly important in the context of firefighting operations.

There is currently still a few seconds delay in communication, which will soon be fixed. The removal of strangely behaving aircraft from the multiplayer – including those moved with the so-called „slew mode” or paused in the air – will also be introduced soon. In the longer term, it is planned to extend the SkyNet function to users of X-Plane and P3D. Additionally, it is planned to introduce sequencing of multiplayer traffic by air traffic control (ATC).

At the moment, SkyNet is available to users of the Partner package, and in mid-March it will be available in beta version on the experimental server. All SI.AI users are to receive access to the new function by April 15, 2025.

The text was automatically translated using Gemini.


Zostań naszym Patronem:

Udostępnień
pl_PLPolish