Twórcy MSFS-a 2024 przepraszają i tłumaczą, co się stało podczas premiery
To nie zbyt niska przepustowość serwerów Microsoftu była bezpośrednią przyczyną ogromnych problemów, których doświadczyli użytkownicy Microsoft Flight Simulatora 2024 podczas jego premiery. Okazało się, że głównym winowajcą był błąd w sieci CDN, która nie była w stanie obsłużyć ogromnej liczby zapytań.
Podczas środowego livestreama deweloperskiego szef Microsoft Flight Simulatora Jorg Neumann przyznał, że z punktu widzenia użytkowników premiera nowego symulatora była okropna, za co przeprosił. Tłumaczył, że 100 miliardów zapytań o pakiety w ciągu pierwszego dnia sprawiły, że używana w tym celu sieć dostarczania zawartości się załamała.
W ramach przeprosin użytkownicy mają otrzymać cztery dodatkowe samoloty, z których dwa już poznaliśmy – będą to: Cessna 185F i CAP-4 Paulistinha. Ten ostatni udostępniony zostanie razem z World Updatem poprawiającym Brazylię. Kolejne zostaną ogłoszone później.
English version:
The enormous problems experienced by users of Microsoft Flight Simulator 2024 during its launch were not directly caused by low bandwidth on Microsoft’s servers. It turned out that the main culprit was a bug in the CDN network, which was unable to handle the huge number of requests.
During Wednesday’s developer livestream, Microsoft Flight Simulator head Jorg Neumann admitted that from the users’ perspective, the launch of the new simulator was awful, for which he apologized. He explained that 100 billion package requests on the first day caused the content delivery network used for this purpose to collapse.
As an apology, users will receive four additional aircraft, two of which we already know – they will be: the Cessna 185F and the CAP-4 Paulistinha. The latter will be made available together with the World Update improving Brazil. The remaining two will be announced later.
Fot. MSFSofficial/Twitch
The text was automatically translated using Gemini.