W tym tygodniu Airbusy od Fenixa otrzymają sharklety

W tym tygodniu Airbusy od Fenixa otrzymają sharklety

lis 6, 2024

Airbusy A320 i A321 od Fenix Simulations otrzymają w tym tygodniu sharklety, czyli charakterystycznie zagięte końcówki skrzydeł. Oprócz modelu zewnętrznego nieznaczne zmiany obejmą również model lotu i działanie systemów.

Sharklety to elementy, które zwiększają siłę nośną samolotu, wpływając przede wszystkim na zachowanie samolotu podczas rotacji i przyziemienia. Przy implementacji tych zmian konieczne było też uwzględnienie różnic w pracy lotek i trymera. Maszyny wyposażone w sharklety otrzymały też nowe systemy ADIRS i ACP, a także LED-owe oświetlenie zewnętrzne. Ponadto do A321 dodane zostały dodatkowe zbiorniki centralne, co ma też wpływ na wygląd wnętrza luku bagażowego.

Sharklety trafią do Airbusów A320 i A321. Z uwagi na małą liczbę latających w realu Airbusów A319 z zagiętymi końcówkami skrzydeł, Fenix Simulations potrzebuje jeszcze trochę dodatkowego czasu na zebranie odpowiednich danych i sharklety do tego modelu zostaną dodane później.

Więcej informacji:
https://fenixsim.com/blog/

Jeśli chodzi o kompatybilność całej linii Airbusów A32x z Microsoft Flight Simulatorem 2024, to studio Fenix Simulations w dalszym ciągu nie otrzymało dostępu do wersji deweloperskiej nowego symulatora, a zatem na ten moment nie może jeszcze przekazać konkretów na ten temat.


English version:

This week, the Airbus A320 and A321 will receive sharklets, distinctively curved wingtips. Beyond the external model, there will also be minor changes to the flight model and system operation.

Sharklets are components that increase the aircraft’s lift, primarily affecting its behavior during rotation and landing. With the implementation of these changes, it was also necessary to consider the differences in the operation of the ailerons and trim. Aircraft equipped with sharklets have also received new ADIRS and ACP systems, as well as LED exterior lighting. Additionally, the A321 has received additional center tanks, which also affects the appearance of the cargo hold interior.

Sharklets will be added to the Airbus A320 and A321. Due to the small number of real-world Airbus A319s with curved wingtips, Fenix Simulations needs a bit more time to gather the necessary data, and sharklets for this model will be added later.

For more information: https://fenixsim.com/blog/

Regarding the compatibility of the entire Airbus A32x line with Microsoft Flight Simulator 2024, Fenix Simulations has not yet received access to the developer version of the new simulator. Therefore, at this time, they cannot provide any specifics on this matter.

Fot. Fenixsim.com

The text was automatically translated using Gemini.


Zostań naszym Patronem:

Udostępnień
pl_PLPolish