Wilga z kolejnym patchem. Poprawiono m.in. odladzanie szyb
Wypuszczony przez firmę Got Friends polski samolot PZL-104 Wilga otrzymała kolejną łatkę. Poprawiono w niej m.in. działanie niektórych wskaźników, jak również efekt zabrudzenia przedniej szyby olejem.
Samolot otrzymał usterki związane z ciśnieniem oleju, jak również permanentne uszkodzenie silnika. Poprawiono chłodzenie i nagrzewanie się oleju, które obecnie będzie wolniejsze.
Inną istotną poprawką, która znalazła się w changelogu, jest naprawa ogrzewania kabiny i odladzania kabiny. Ten właśnie problem dał się nam we znaki podczas wczorajszego streama na Youtube:
Pełna lista zmian:
Changelog (Version 1.0.2.): Textures & 3D Model: - Added New G-WILG Livery (All 8 Variants) - Adjusted Triple Gauge Needle (Oil/Fuel) Textures - Adjusted Interior Rivets on Shell/Frame - Adjusted Interior of D-EWHE Livery - Fixed Spelling on Polish Decals (Including Flap Handle) - Added New Oil Blowout Texture to Windshield Flight Model & Realism: - Adjusted Spark Shower Logic with SU11 Compatibility - Fine-Tuned Landing Gear Cushion/Compression - Fixed Performance Data at Menu Selection - Fixed De-Ice System and Cabin-Heat (Windshield De-Ice) Lever - Added Oil Pressure Failures to Realism - Added Slow Oil/CHT Cooling to Realism - Added Permanent Engine Damage (Repeated Mistreatment) on Realism - Added More Yoke Vibration - Thermodynamics Updated: Slower Oil Temperature Increase & Decrease - Improved Pitch Trim Behavior (Easier to Trim) - Further Refined Ground Handling - Propeller Allows Windmill Restarts Above 80kts Additional Fixes: - Gyro Switch Runway and Apron States Fixed - Fine-Tuned Loose Item (Bank/Pitch/G-Forces) Behaviors - Adjust Towplane Launch Behaivors (G-BUNC) - Updated Flight Manual to Version 1.0.2. - Updated Manifest to Version 1.0.2.