Wilga z kolejnym patchem. Poprawiono m.in. odladzanie szyb

Autor:

Wypuszczony przez firmę Got Friends polski samolot PZL-104 Wilga otrzymała kolejną łatkę. Poprawiono w niej m.in. działanie niektórych wskaźników, jak również efekt zabrudzenia przedniej szyby olejem.

Samolot otrzymał usterki związane z ciśnieniem oleju, jak również permanentne uszkodzenie silnika. Poprawiono chłodzenie i nagrzewanie się oleju, które obecnie będzie wolniejsze.

Inną istotną poprawką, która znalazła się w changelogu, jest naprawa ogrzewania kabiny i odladzania kabiny. Ten właśnie problem dał się nam we znaki podczas wczorajszego streama na Youtube:

Pełna lista zmian:

Changelog (Version 1.0.2.):

Textures & 3D Model:
- Added New G-WILG Livery (All 8 Variants)
- Adjusted Triple Gauge Needle (Oil/Fuel) Textures
- Adjusted Interior Rivets on Shell/Frame
- Adjusted Interior of D-EWHE Livery
- Fixed Spelling on Polish Decals (Including Flap Handle)
- Added New Oil Blowout Texture to Windshield

Flight Model & Realism:
- Adjusted Spark Shower Logic with SU11 Compatibility
- Fine-Tuned Landing Gear Cushion/Compression
- Fixed Performance Data at Menu Selection
- Fixed De-Ice System and Cabin-Heat (Windshield De-Ice) Lever
- Added Oil Pressure Failures to Realism
- Added Slow Oil/CHT Cooling to Realism
- Added Permanent Engine Damage (Repeated Mistreatment) on Realism
- Added More Yoke Vibration
- Thermodynamics Updated: Slower Oil Temperature Increase & Decrease
- Improved Pitch Trim Behavior (Easier to Trim)
- Further Refined Ground Handling
- Propeller Allows Windmill Restarts Above 80kts 

Additional Fixes:
- Gyro Switch Runway and Apron States Fixed
- Fine-Tuned Loose Item (Bank/Pitch/G-Forces) Behaviors
- Adjust Towplane Launch Behaivors (G-BUNC)
- Updated Flight Manual to Version 1.0.2.
- Updated Manifest to Version 1.0.2. 

Komentarze

Udostępnień