Boeing 737 od PMDG otrzyma dużą aktualizację
Boeing 737 od PMDG (Microsoft Flight Simulator 2020) w końcu otrzyma działający radar pogodowy. Ale to nie koniec zmian – szykuje się bowiem duża aktualizacja tego samolotu.
PMDG w końcu zdecydowało się na implementację defaultowego radaru pogodowego od Asobo, który wcześniej został zaimplementowany również w Boeingu 777 od PMDG. B737 otrzyma także tablet analogiczny do tego, który jest dostępny we wspomnianym już wyżej 777. A to oznacza, że użytkownicy otrzymają możliwość aktualizacji danych nawigacyjnych AIRAC z Navigrapha wprost z poziomu EFB, co działa także na konsolach Xbox. Do tabletu przeniesione zostaną również wszystkie opcje związane z obsługą naziemną samolotu – do tej pory były one dostępne w opcjach MCDU.
PMDG poprawiło też działanie LNAV-u i VNAV-u. Od teraz samolot powinien poprawnie wykonywać nawet te bardziej skomplikowane odcinki trasy – takie jak te oparte o łuk DME, czy posiadające zakręty ustalone na bazie wyznaczonych radiali. Dodana została również opcja automatycznego uzbrajania LNAV po odejściu na drugi krąg.
Ponadto przeprojektowane zostało działanie silników (które w niższych zakresach obrotów, będą wolniej się rozkręcały, w górnych zakresach – szybciej). Nieznaczne zmiany objęły też zachowanie samolotu podczas przyziemienia i tzw. flary.
Aktualizacja powinna zostać udostępniona użytkownikom w ciągu najbliższych kilku dni.
English version:
The PMDG Boeing 737 (for Microsoft Flight Simulator 2020) is finally getting a functional weather radar. But that’s not all – a major update is on the horizon for this aircraft.
PMDG has finally decided to implement Asobo’s default weather radar, which was previously integrated into the PMDG Boeing 777. The B737 will also receive a tablet similar to the one available in the aforementioned 777. This means that users will be able to update AIRAC navigation data from Navigraph directly from the EFB, which also works on Xbox consoles. All options related to ground handling of the aircraft will also be moved to the tablet – until now they were available in the MCDU options.
PMDG has also improved the operation of LNAV and VNAV. From now on, the aircraft should correctly perform even the more complex sections of the route – such as those based on the DME arc or having turns defined based on designated radials. An option has also been added to automatically arm LNAV after going around.
In addition, the operation of the engines has been redesigned (which, at lower rpm ranges, will accelerate more slowly, and at higher ranges – faster). Minor changes have also been made to the aircraft’s behavior during landing and the so-called flare.
The update should be made available to users within the next few days.
The text was automatically translated using Gemini.