Comanche od A2A zaktualizowany. Długa lista poprawek

Comanche od A2A zaktualizowany. Długa lista poprawek

lip 29, 2023

Jeden z najlepszych samolotów, które ukazały się do Microsoft Flight Simulatora 2020 – Piper PA-24 Comanche 250 od A2A – został zaktualizowany. Update 1.1 zawiera pokaźną liczbę zmian.

Wśród poprawek znalazła się naprawa stanów – np. silnika, czy świateł – które zgłaszane są zewnętrznym aplikacjom takim jak Newsky, FSEconomy, czy OnAir.

– W przypadku tej aktualizacji konieczne będzie ponowne pobranie instalatora ze swojego konta na stronie internetowej A2A Simulations. Nie ma potrzeby odinstalowywania poprzedniej wersji, ponieważ zajmie się tym instalator. I nie martw się, żadne skumulowane godziny płatowca lub silnika nie zostaną utracone – napisało A2A.

Poniżej zamieszczamy listę poprawek:

  • Dodano poprawkę skoku momentu obrotowego, który powodował sporadyczne „przewracanie się” samolotu,
  • Poprawiona kompatybilność z narzędziami innych firm, w tym FSEconomy i OnAir
  • Dodano komunikat przy instalacji, aby ostrzec użytkownika, jeśli plik EXE.xml jest uszkodzony
  • Poprawiona obsługa niechcianych danych wejściowych dotyczących trymowania wysyłanych przez domyślnego autopilota MSFS
  • Ulepszona obsługa telemetrii dla urządzeń ze sprzężeniem zwrotnym siły
  • Dodano ciśnienie barometryczne do podpowiedzi wysokościomierza w starszym trybie
  • Poprawiono zgodność przełączników sprzętowych dla autopilota
  • Poprawiona kompatybilność przełącznika sprzętowego dla przełącznika akumulatora i przycisku rozrusznika
  • Poprawiona płynność animacji powierzchni kontrolnych i jarzma
  • Dodano opóźnienie animacji do głównych drzwi
  • Dodano funkcjonalne zewnętrzne uchwyty do drzwi kabiny z pobliskich miejsc do obejścia
  • Dodano stałą regulację ciśnienia wysokościomierza
  • Naprawiono skróty LO i HI z odwróconym skokiem śmigła
  • Zmieniono elementy sterujące tabletu, aby wskazać, czy umieszczony jest co najmniej jeden klin lub element mocujący
  • Naprawiono konflikt XML z czcionkami rejestracyjnymi samolotów
  • Naprawiono niemożność kliknięcia tabletu, jeśli zainstalowany jest dodatek B78XH (B787-10 Heavy)
  • Naprawiono animację odwróconego jarzma podczas poruszania lotkami podczas obchodzenia
  • Wyłączono obejście, gdy samolot jest w ruchu
  • Dodano wpis „PilotVR” do camera.cfg
  • Ulepszona obsługa wywołań MSFS ATC
  • Naprawiono animację tagu osłony Pitota „usuń przed lotem”, jeśli pozostawiono ją podczas lotu
  • Dodano punkt kliknięcia, aby przywrócić tablet do kieszeni na ścianie, jeśli tablet został pozostawiony na zewnątrz podczas obejścia
  • Naprawiono uchwyt podwozia awaryjnego
  • Ograniczono wejście przepustnicy do wartości dodatnich, jeśli używana jest sprzętowa oś odwracacza
  • Poprawiona obsługa animacji wyginania skrzydeł przy niskich klatkach na sekundę
  • Nieznacznie zwiększony współczynnik P
  • Nieznacznie zmniejszono efekt „przemycia śmigła nad stabilizatorem”wash over stabilator” śmigła
  • Poprawiona fizyka kuli inklinometru koordynatora skrętu
  • Naprawiono błąd w obliczeniach dźwigni mieszanki
  • Nieznacznie zmniejszona szybkość, z jaką paliwo rozprasza się z cylindrów silnika
  • Dostosowano szybkość chłodzenia EGT i CHT
  • Dostosowano skuteczność nagrzewnicy silnika
  • Usunięto zużycie paliwa na EDM 830 przy zapauzowanym symulatorze
  • Ulepszona obsługa hamulca postojowego MSFS dla narzędzi innych firm
  • Przywrócono brakujące dźwięki chłodzenia silnika
  • Przywrócono niektóre impulsy silnika przy bardzo niskich obrotach
  • Naprawiono nieusuwanie nagromadzonego lodu z gaźnika podczas wymiany gaźnika
  • Zmniejszono możliwość uderzenia śmigła w powietrzu z powodu błędów terenu
  • Naprawiono oświetlenie sygnalizatora, gdy bateria jest wyłączona
  • Zmniejszono szybkość aktywacji pedału hamulca przy użyciu przycisku/klawisza
  • Naprawiono kilka małych luk w modelu kokpitu
  • Naprawiono błąd z 5-krotnym współczynnikiem awaryjności (5-krotny wskaźnik awaryjności generował awarie z szybkością 1000x!)
  • Naprawiono logikę dla tabliczki prędkości manewrowania pod wskaźnikiem prędkości z zainstalowanymi zbiornikami końcówek
  • Uniemożliwiono widokom instrumentów z automatycznego wysuwania tabletu z bocznej kieszeni
  • Zmieniony Vy na tablecie iw instrukcji pilota, aby używał nowszych numerów
  • Poprawiona awaryjna lista kontrolna awarii alternatora na tablecie i w instrukcji pilota
  • Dodano linki do oryginalnych instrukcji Narco Avionics w instrukcji pilota
  • Dodano linki do instrukcji pilota i konfiguratora input w folderze społeczności
  • Naprawiono błąd, który nie zapisywał przełącznika redukcji szumów w słuchawkach, gdy słuchawki były odłączone
  • Poprawiono obsługę stanów obrotu śmigła w trybie dla wielu graczy
  • Dodano funkcje obracania pokrętła przechyłu autopilota za pomocą klawisza/przycisku w konfiguratorze input
  • Naprawiono lekko źle wyrównany tekst na tabliczce znamionowej producenta
  • Naprawiono literówkę w podpowiedzi koordynatora skrętu
  • Naprawiono wpływ zepsutego steru na sterowanie przednim kołem
  • Zaktualizowany konfigurator danych wejściowych (nie wymaga już starszej biblioteki DirectX)

Zostań naszym Patronem:

Udostępnień
pl_PLPolish