E-Jety od FSS z customowymi hamulcami automatycznymi

E-Jety od FSS z customowymi hamulcami automatycznymi

paź 1, 2024

FlightSim Studio wprowadza do swoich E-Jetów kolejne customowe systemy. W opublikowanej 1 października aktualizacji dodana została m.in. nowa symulacja autobrake’ów.

– Do tej pory nasz system autohamowania opierał się na domyślnej logice Microsoft Flight Simulator. Na szczęście otrzymaliśmy nowe dane z prawdziwego samolotu, które wykazały znaczące różnice w porównaniu z wynikami symulatora – informuje FSS.

Użytkownicy Embraerów od FlightSim Studio na pewno kojarzą, że przed zmianami samoloty te zatrzymywały się po lądowaniu niemal natychmiast.

– Wdrożyliśmy więc całkowicie niestandardową logikę autohamowania. Teraz nie tylko wykorzystuje ona właściwe siły hamowania, ale także obejmuje 2-sekundowe opóźnienie po przyziemieniu (dzięki czujnikowi wow), tak jak w rzeczywistości – dodają twórcy samolotu.

Ponadto zmienione zostało działanie APU, które teraz uwzględnia temperaturę gazów wylotowych (EGT) i stopniowe schładzanie się systemu. Poprawione również zostało działanie pomp hydraulicznych przy kołowaniu na jednym silniku.


English version:

FlightSim Studio continues to implement custom systems into its E-Jets. In the update released on October 1st, a new autobrake simulation was added, among other features.

– Until now, our autobrake system was based on the default Microsoft Flight Simulator logic. Luckily, we were provided with new data from the real aircraft, which showed significant differences compared to the simulator’s results – FSS says.

Users of FlightSim Studio’s Embraer aircraft will certainly remember that before the changes, these planes would stop almost immediately after landing.

– So, we’ve implemented a completely custom autobrake logic. It now not only uses the correct braking forces but also includes a 2-second delay after touchdown (thanks to the wow sensor), just like the real thing – the aircraft developers add.

Additionally, the APU operation has been modified to now account for exhaust gas temperature (EGT) and gradual system cooling. The operation of the hydraulic pumps during taxi with one engine has also been improved.

The text was automatically translated using Gemini.

Fot. FlightSim Studio


Zostań naszym Patronem:

Udostępnień
pl_PLPolish