Embraery od FSS otrzymały Thrust Rating System
FlightSim Studio wciąż pracuje nad wdrożeniem kolejnych systemów do swoich early accessowych Embraerów 170 i 175. W najnowszej aktualizacji dodany został tzw. Thrust Rating System.
Thrust Rating System to system regulacji maksymalnego ciągu silnika.
– TRS rozróżnia fazy lotu i bierze pod uwagę takie parametry, jak zapobieganie oblodzeniu i flex. Przede wszystkim ma to na celu ochronę silników i zapobieganie ich nadmiernemu zużyciu – informuje FSS.
Thrust Rating System automatycznie ustawia odpowiednią siłę ciągu dla danej fazy lotu. Dla przykładu przed aktualizacją embraery startowały przy maksymalnej mocy, zaś obecnie komputer ustawia jedynie około 90 procent ciągu.
– Zmienia to zachowanie podczas startu, ale także prędkość wznoszenia jest wolniejsza – dodaje deweloper.
Ponadto najnowsza aktualizacja dodaje również różne konfiguracje kabiny pasażerskiej – tj. dual-class, single-class i high-density. Ich wybór zależy od wybranego malowania i jest dostępny z poziomu tabletu.
W dalszym ciągu E-Jets od FlightSim Studio pozostają w early accessie. Obecnie trwają zaawansowane prace nad customowym LNAV-em, VNAV-em oraz radarem terenowym i pogodowym. Na ten moment nie wiadomo jednak jeszcze, kiedy te funkcjonalności trafią do publicznie dostępnej wersji.