Kilka samolotów otrzymało integrację z Navigraphem
Navigraph opublikował aktualizację wtyczki Navigraph Avionics Plugin for Microsoft Flight Simulator. Dzięki temu możliwość integracji z Navigraph Charts otrzymało osiem kolejnych samolotów.
Na liście znalazły się defaultowe maszyny wyposażone w szklany kokpit Garmin G-1000. Obok opcji wyświetlania na ekranach map aktualizacja obejmuje również integrację z SimBriefem.
– Nasze działania w kierunku ulepszania MSFS poprzez awionikę rozpoczęły się w maju 2023 roku wraz z wydaniem wtyczki Navigraph Avionics dla jednostek G3000 i G5000. Systemy te stanowią podstawę popularnych samolotów, takich jak TBM 930 i Cessna Citation Longitude. Wtyczka wprowadziła rewolucyjne funkcje, w tym płynne wyświetlanie map bezpośrednio w systemach awioniki i szybkie ładowanie planów lotu SimBrief, eliminując potrzebę stosowania urządzeń zewnętrznych i niewygodne przełączanie ekranów – czytamy na Facebooku Navigrapha.
Lista samolotów, które otrzymały nowe funkcjonalności:
- Cirrus SR22,
- Diamond Aircraft DA40NG,
- Diamond Aircraft DA62,
- Pilatus PC-6,
- Textron Aviation Beechcraft Baron G58,
- Textron Aviation Beechcraft Bonanza G36,
- Textron Aviation Cessna 172 Skyhawk (G1000),
- Textron Aviation Cessna 208B Grand Caravan EX.
Do intuicyjnego przeglądania map wykorzystano oprogramowanie ChartView, opracowane przez firmę Jeppesen we współpracy z firmą Garmin dla rzeczywistych samolotów. Navigraph zadeklarował również, że mający wkrótce premierę samolot Piper M500 od FSReborn również otrzyma integrację z usługami mapowymi.
Fot. Navigraph/Facebook