Piper FSR500 (M500) od FSReborn trafił na Xboxa

Piper FSR500 (M500) od FSReborn trafił na Xboxa

gru 1, 2023

Użytkownicy Xboxów uzyskali właśnie dostęp do kolejnego bardzo dobrego samolotu. To Piper FSR500 (M500) od FSReborn, znany przede wszystkim z dobrze odzwierciedloną kwestią eksploatacji i awarii.

Okazuje się jednak, że samo wypuszczenie FSR500 na XBoxach nie było bezproblemowe.

– Podczas naszych wewnętrznych testów ustaliliśmy, że FSR500 podlega ABO (Avionics Black Outs – wyłączanie się ekranów awioniki – przyp. red.), jak wiele innych produktów, ale szczególnie w przypadku XBOX Series S, ustaliliśmy również, że World Update 15 pogarsza te warunki, więc postanowiliśmy zalecamy usunięcie WU15 z Xbox Series S, ponieważ pogorszyło to występowanie ABO dla naszych beta testerów nie tylko w przypadku FSR500, ale także wielu innych samolotów innych firm, które testowaliśmy dla porównania, gdzie, podobnie jak bez WU15 i zaleceń dotyczących optymalizacji, wszystko było w porządku – informuje FSReborn.

Zdaniem deweloperów z FSReborn problem jest najprawdopodobniej związany z optymalizacją scenerii, przez co w konsolach Xbox Series S kończy się pamięć RAM.

– Firma Microsoft jest świadoma tego problemu i oświadczyła, że stara się poprawić wydajność – dodaje FSR.

By ograniczyć problemy do minimum FSReborn wypuści aktualizację FSR500 podmieniającą tekstury na lżejsze, o rozdzielczości 2K, a nie 4K. Będą one dostępne w menu symulatora jako np. „Aurora – Light” lub „Factory – Light”.

Wydanie wspomnianego update’u zaplanowane jest na styczeń 2024 r. Obecnie udostępniona została inna aktualizacja, która poprawia szereg błędów – m.in. z działaniem presuryzacji, wyglądem świateł, awarią silnika na przelotowej, czy działaniem instalacji antyoblodzeniowej.


Zostań naszym Patronem:

Udostępnień
pl_PLPolish