Piper FSR500 (M500) od FSReborn trafił na Xboxa
Użytkownicy Xboxów uzyskali właśnie dostęp do kolejnego bardzo dobrego samolotu. To Piper FSR500 (M500) od FSReborn, znany przede wszystkim z dobrze odzwierciedloną kwestią eksploatacji i awarii.
Okazuje się jednak, że samo wypuszczenie FSR500 na XBoxach nie było bezproblemowe.
– Podczas naszych wewnętrznych testów ustaliliśmy, że FSR500 podlega ABO (Avionics Black Outs – wyłączanie się ekranów awioniki – przyp. red.), jak wiele innych produktów, ale szczególnie w przypadku XBOX Series S, ustaliliśmy również, że World Update 15 pogarsza te warunki, więc postanowiliśmy zalecamy usunięcie WU15 z Xbox Series S, ponieważ pogorszyło to występowanie ABO dla naszych beta testerów nie tylko w przypadku FSR500, ale także wielu innych samolotów innych firm, które testowaliśmy dla porównania, gdzie, podobnie jak bez WU15 i zaleceń dotyczących optymalizacji, wszystko było w porządku – informuje FSReborn.
Zdaniem deweloperów z FSReborn problem jest najprawdopodobniej związany z optymalizacją scenerii, przez co w konsolach Xbox Series S kończy się pamięć RAM.
– Firma Microsoft jest świadoma tego problemu i oświadczyła, że stara się poprawić wydajność – dodaje FSR.
By ograniczyć problemy do minimum FSReborn wypuści aktualizację FSR500 podmieniającą tekstury na lżejsze, o rozdzielczości 2K, a nie 4K. Będą one dostępne w menu symulatora jako np. „Aurora – Light” lub „Factory – Light”.
Wydanie wspomnianego update’u zaplanowane jest na styczeń 2024 r. Obecnie udostępniona została inna aktualizacja, która poprawia szereg błędów – m.in. z działaniem presuryzacji, wyglądem świateł, awarią silnika na przelotowej, czy działaniem instalacji antyoblodzeniowej.